15 Şubat 2016 Pazartesi

24.ay

Gecenlerde internetten 2 yas için oynanabilecek oyunları aratırken " aa benım de blogum var neden ben gibi annelere yardımcı olmayayım" diyiverdim. ve artık daha sık yazmaya çalışacağım.

1-SAND&WATER
işte o aramalarımdan birinde Oyuncu Anne nin bloguna  denk geldim.Cihangir in bu oyuncagı pek cok sevebılecegını dusundum.Arastırdım Turkıye de pek yok. olanlarda ciddi pahalı. kendi sitesınde 50€ gozukuyor. hemen Alamancı ablamı aradım.o da amazon.de  den ( Keter markalı, sand&water)  sipariş etti ama yazları geldiği için yaza kadar beklıyceksın dedı olsun dedık ve oğlumun şansına bir tanıdık Türkiye ye gelirken aldı getırdı 50€ ya . hemen kurduk buyuk bır hevesle. ilk once su doldurduk tabıkı heryer su oldu. sonra altına örtü sermeden olmaz dedık. kinetik kum alayım dedım ama hiç birine sağlık acısından guvenemedım.sonra baska bı yerde okudugum bulgur u denedik ama cihangir su bolume doldurdugu için bulgurları 3 gun sonra sımsıyah oldu ve fecı koktu. attık mecburen :(  bende oyuncu anne nin vermiş oldugu tarifi birebir uyguladım. harika oldu. şimdi bir kutuda duruyor. bir sonrakı oynayışımızda cıkartıp tekrar oynayacagız. 
sevdimi dıye sorarsanız ,biraz hayal kırıklığı yaşamadım degıl. 20dk beraber ancak oynamısızdır :s

ürün fotografı tam olarak bu


2-OYUN PARKI
Ne zaman AVM ye gitsek minik kuşum orda ki top havuzlarının basından ayrılmıyor. 3 yaş altında da almadıkları için , tontik parmaklarını o filelerin içine sokmaya calışıyor.  
e-ticaret sitelerin birinde yine dolanırken şu küçük toplardan gördüm indirime de girmişti.Aslında alıp şişme havuza atarım niyetiyle aldım. evet bir deneme yaptık ama o attıkca biz evin heryerınden topları toplamaya calıstık. Yıne bir husran yasadım.
Gecen ay nasıl olsa ortamızda yatıyor dıye yatagını kendı odasına koymustum. aklıma toplar geldi  balkonda saklıyordum.tüm balonlarını ve mınık topları içine doldurdum. şimdi feci keyif alıyor orada oynamaktan.feci keyif alıyo dedıysek tabıkı saatlerce kalmıyor :) maksımum 15 dakıka :) sonra ordan tırmanıp asagı inmeye calısıyor. ama  gecen hafta misafirliğe gelen kuzenlerim ve cocukları cok rahat ettik :) hepsini yataga koyduk yarım saat falan oynadılar :)


3-MİNDER YOLU
En sevdiği oyun diyebılırım. Hiç sıkılmadan oynuyor ama tek şartı bende oynayacagım :) 80 kıloluk bir kadın bir ceylan gibi sekmeye çalışırken bayağı komik duruyorum tabi :)
evde ki minderleri sıralıyoruz , yere düşmeden sonuncu mındere ulaşmaya çalısıyoruz ve hepbirlikte sevinç çığlıkları atıyoruz. Tabı mınderlerden giderken gaz vermek şart" hadi oğlum hadi, koş koş koş " gibi :) o da bir heyecanla sona ulaşmaya calısıyor.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder